Musik

ENGLISH: HURRY! – TURN OFF THE MUSIC!! TURN OFF THE MUSIC!!! – knock-knock-knock…

 

Advertisements

3 responses to “Musik

  • Jana

    Na gegen die Musik ist so ein bißchen klopf, klopf aber leise. Wie wäre es mit hämmer, hämmer? Und auf Englisch dann bam, bam?

    • sheepcomics

      Eigentlich müsste es bumm bumm, zumindest aber tock tock sein… 🙂 Aber ersteres konnte man so schlecht von der Musik unterscheiden…
      Aber solange hier niemandem auffällt, dass die Wand schief ist, bin ich zufrieden.
      …ups! 😉

  • Jana

    Die Wand ist schief weil das Haus alt ist. Das hat also methode wie die quietschenden Stufen, die den Drachen herauslocken. Es gefällt mir sehr!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: